Meniu QR
Pentru: Restaurante Baruri Terase Cafenele
Solutiile digitalizate au aparut in ultimii ani de zile ca o necesitate pentru multiple domenii de activitate si din acest punct de vedere acestea sunt aplicabile si pentru industria HORECA.
Eficienta, gestiunea si controlul activitatii in timp real sunt elemente cheie pentru orice antreprenor si afacere drept urmare, conceptul de Meniu QR reprezinta un raspuns normal fata de cererea existenta in acest domeniu de activitate.
Platforma Horeca QR Smart iti ofera un serviciu modern si simplu de utilizat.
Meniul QR vine in intampinarea ta in sensul in care poti transforma lista ta de produse intr-un meniu digital pe care clientii tai sa il acceseze usor direct de la masa prin intermediul telefonului mobil.
Este important de precizat ca serviciul nostru iti va accelera operatiunile, va reduce timpul de servire si, mai ales, va tine mereu meniul actualizat.
Structura acestuia cuprinde urmatoarele functionalitati:
- Denumire produs
- Cod Intern
- Descriere produs
- Continut
- Alergeni
- Gramaj
- Pret produs
- Poza
Prin parcurgerea si practic declararea acestor particularitati, se asigura indeplinirea tutoror conditiilor impuse de ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
De la bun inceput, HORECA QR SMART a tintit oferirea unor solutii de digitalizare a afacerilor din acest domeniu de activitate prin asigurarea unui flux digital complet privind interactiunea clientilor cu procesul de lansare si finalizare comenzi.
Obiectivul nostru este simplitatea. Clientul nu trebuie sa instaleze o aplicatie. Prin scanarea unui cod QR cu camera telefonului, clientul va putea alege limba, va putea selecta produsele dorite si totodata va trimite comanda la Ospatar.
Din dorinta de a asigura transparenta in cadrul acestui flux de lucru, clientii vor putea urmari comanda, pot solicita nota si, totodata, vor putea acorda un feedback la finalul comenzii.
De asemenea, functionalitatile oferite de platforma si de sistemul integrat de tip „Meniu QR” sunt multiple si acestea sunt asigurate si de alte particularitati.
Angajatii dumneavoastra vor fi notificati cand cineva comanda un produs sau cand are nevoie de asistenta. Optimizand interactiunea dintre ospatari si clienti, acestia din urma vor beneficia de o experienta placuta.
Totodata, pentru cresterea relevantei brand-ului propriu, a asa-numitului „brand awarness”, am gandit si un sistem de notificare privind eventualele neplaceri sau comunicari venite din partea clientilor. Astfel, managerul locatiei este notificat pe telefon de fiecare data cand se primeste un feedback negative.
Intr-o perioada a digitalizarii rapide, venim in ajutorul dumneaovastra cu solutia noastra completa de Meniu QR !